Posted on Dodaj komentarz

kopia męskie Breitling Bentley Motors A25362 ure

Najnowszy produkt firmy Breitling dla Bentleya nieco odbiega od typowych modeli wychodzących z kolekcji. Wydanie Breitling Bentley GT „Dark Sapphire” wydane po piętach w 2018 roku Bentley Continental GT zaprezentowane na Frankfurckim Salonie Samochodowym na początku tego roku i może pomóc zadrapać swędzenie tych, którzy z niecierpliwością czekają, aż samochód trafi na ulice. Wyposażony w 30-sekundowy chronograf, gumowy pasek i opatentowany przez Breitling materiał „Breitlight”, Dark Sapphire będzie niezwykle lekki, użyteczny i bardziej wytrzymały niż poprzednie modele Bentleya – nie wspominając o mroczniejszym i bardziej ponurym podejściu do kolekcja.


Breitlight to forma polimeru węglowego, która przypomina coś z włókna węglowego i ultra twardego plastiku – jest niezwykle lekka i trwała. Breitling twierdzi również, że jest bardziej odporny na zarysowania, magnetyzm, korozję i ciepło. Przypadki wykonane z materiałów węglowych niekoniecznie są nowe, ponieważ widzieliśmy mile widziany napływ węgla w luksusowych zegarkach sportowych, więc naturalne było, że Breitling przyjął ich interpretację tego trendu. Po raz pierwszy zobaczyliśmy materiał Breitlight w kopia męskie Breitling Bentley Motors A25362 ure (tutaj), a następnie Colt Skyracer
Aby zilustrować, jak jest lekki, jest ponad 3 razy lżejszy niż tytan. Po zeszłorocznej przerwie na Avenger Hurricane uznałem, że materiał jest naprawdę czysty i prawie zbyt jasny. Podczas gdy Avenger Hurricane mierzył na 50 mm, nigdy nie odgadłbyś jego rozmiaru, czując ciężar, który wówczas opisywałem jako równie dziwny, co chłodny. W kolekcji Breitling Bentley pojawiły się wersje węglowe istniejących modeli, ale jest to pierwszy model, w którym zastosowano materiał obudowy Breitlight i mam nadzieję, że będzie on bardziej „chłodny” i mniej „dziwny” na nadgarstku w nieco mniejszej obudowie.
100-milimetrowa wodoodporna obudowa jest wypełniona „niebieskimi odcieniami” i mierzy 48 mm, co nie jest dziwne w przypadku kolekcji Breitling lub Bentley, ale nie jest też subtelne. Gumowy pasek o wzorze rombu pasuje do całościowego projektu i świetnie sprawdza się w projektowaniu wnętrza Bentley Continental GT w 2018 roku. Po połączeniu z wzorem rombowym nadrukowanym na tarczy i ramką hobnail w deseń rombu, która jest znakiem rozpoznawczym zegarków marki Bentitling, jest wiele rzeczy do rozpakowania na pierwszy rzut oka, ale wydaje się to przedłużeniem samochodu – i to jest odświeżający sukces. W przeszłości Breitling zawsze dobrze radził sobie z elementami inspirowanymi Bentleyem, ale czułem, że najnowsze modele (z wyłączeniem B06-S) kierowane są z dala od samych samochodów, co było dla mnie rozczarowaniem. Wydanie „Dark Sapphire” repliki zegarków breitling zdecydowanie wydaje się pochodzić z tej samej formy, co jego inspiracja.


Breitling Bentley GT „Dark Sapphire” Edition zawiera jeden z najnowszych „silników” Breitlinga – Calibre B06. Nie powinien czuć się nieznany, ponieważ Dark Sapphire ma wiele podobieństw konstrukcyjnych do Bentley B06-S Carbon wydanego w zeszłym roku. Wewnętrzny ruch Breitling z certyfikatem COSC może się poszczycić wyjątkową cechą patentu Breitling z 1926 r. – 30-sekundowego chronografu z centralną sekundą. Po aktywacji dłoń porusza się po tarczy w odstępie pół minuty, zapewniając dokładność do Tanie zegarki damskie i męskie sklep 1/8 sekundy oznaczoną 30-sekundowym pierścieniem rozdziału.
Pokrętło i ruch mają ze sobą wyjątkową relację, ponieważ funkcja, taka jak centralny chronograf, wymaga zbudowania wokół niego tarczy. Rejestry chronografów znajdują się w pozycjach 3, 6 i 9 godzin, z oknem daty o 4:30. Pomimo tego, że okno z datą jest w podziale na zegarek sportowy, Breitling wykonał świetną robotę, projektując czytelną tarczę wokół centralnej 30-sekundowej funkcji chronografu. Dodając do czytelności są zastosowane wskaźniki i jasne kolory akcentów „Bentley Blue” wzdłuż obrotomierza i pierścieni rozdziałów – uzupełnione o niebieską końcówkę wskazującą sekundę, aby pomóc w widoczności w przyzwoicie zajętej konstrukcji tarczy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *